fredag 21 november 2008

Arbetsprova

Ja nu var det fredag igen! Hos mig är det bara måndag och sen fredag, däremellan vet jag inte vart dagarna tar vägen!
Idag är det fruset och någon grad minus - gud va gött! Ska bada några hundar sen när jag kommer hem vid middagstid. Måste passa på när vädret kan hålla dom rena lite längre.
Jag ska strax åka till Måns med hans tårta som han ska bjuda på. Sen ska jag lämpa av Ebba hos mormor och morfar och SEN ska jag på möte med Försäkringskassan. Puh!
Jag vill börja arbetsprova och ska få lite info om det. Ska bli gött och få prova och se om jag komma igång om inte några timmar. Det vore så roligt om det kunde funka och om inte annat behövs pengarna.....

Kram till Veronica och Thomas!! Jag är glad att ni blev så nöjda med sidan och allt annat som jag har lagt mig i på sistone!

Hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: