torsdag 20 november 2008

Wiggwills.se

Att blogga på förmiddagarna går bara inte längre! Inte med två sjuka ungar hemma! Men nu är jag här i alla fall. Dagen har varit ganska lugn, var på fortvård vid middagstid och det är som vanligt skönt! Hemma lämnades dom två mindre barnen, det tog ju inte lång tid förrän telefonen ringde! Ja ja det fick jag ju räkna med, men i alla fall. Det var till och köra hem snabbt. Fick ett ryck när jag kom hem och bytte gardiner i köket och putsade fönstren. Nu är julgardinerna redan uppe. Aldrig har JAG varit så tidig.

Provsvaren på Ebba var kompletta idag och det visade inte på något, som tur var. Men ändå lite otur i turen, hänger ni med? Vi skulle avvakta 14 dagar till och höll det på som det gjort så skulle dom göra en större utredning. Men hallå 14 dagar!! Det är lååååång tid!

Jag har nu på kvällen veterinärbesiktat Greta och det gick bra! På lördag så ska hon flytta till ett nytt hem. Det kommer bli bra för Greta, det är jag övertygad om!! Henne får jag "leverera" när jag kommer hem från Arvika.

Sen har jag pratat med Åsa också nu under kvällen och hon föreslog att vi skulle hjälpa varandra nästa helg med Danmarks resan eftersom vi ska till samma ställe, samma dag. Tänk va schysst och fråga! Tack snälla Åsa och Gun-Britt (du vår allas lilla mamma, är ju med överallt) för att ni tänkte på mig! Vi får se vem av oss som åker till Danmark. Nedräkningen har ju börjat nu, om 8-9 dagar kommer min nya danska kille till Whoopisarna.
Va spännande det ska bli!! Med något helt annat. jag funderar febrilt på ett tilltalsnamn, gärna med danskt inslag. Har någon något förslag?

Wiggwills hemsida tickar sakta men säkert ut på webben!! Kul att det äntligen är dags. Välkomna alla nyfikna in på http://www.wiggwills.se/ och lämna gärna en tass i gästboken hos Veronica och Thomas så blir dom alla gånger glada!

Jag ska snart ge mig i kast med hundarna en sista gång för idag och sen ska jag läsa min nya pocket som jag köpte igår. Den verkar riktigt bra. Åke Edwardsson var författaren tror jag. Och jag ska garnera en tårta också glömde jag, åt Måns till sin prao plats som tack för prao-veckan!!!! Nu var det nog inget mer. Hinner jag i säng till 01.00?

Hörs imorgon
Kram Susanne

Inga kommentarer: