onsdag 12 november 2008

Bonde söker fru?

Ja nu har jag just sett Bonde söker fru, samtigt som jag la Tyra! Det var lite trögt även idag och få henne och somna men till slut så somnade hon i alla fall.
Bonde söker fru, vad ska man säja om det programmet. Lite sådär, men samtidigt så vill jag gärna se det. Intressant och se vilka dom väljer i slutändan. Om det blir några riktiga par eller inte. Annars är det ju många program och följa nu; Idol på fredagar och Stjärnor på is på lördag, sing a long och gud vet allt. Jag tittar bara på Bonde söker fru det andra orkar jag bara inte följa. Film är ju trevligt och se men på helgerna när vi får tid över för och titta så finns ju inget och se? Är detta inte lite märkligt? Under veckor så gör det flera serier som verkar bra men då orkar jag inte titta eller har inte tid och titta. Synd!

Under eftermiddagen idag så var vädret som vanligt; regn så några större ute aktiviteter har det inte blivit. Gick en snabbis med hundarna men dom hade väldigt bråttom tillbaka och ville genast in, jag klandrar dom inte!

När Mattias kom hem så skulle han ge sina köttdjur mat och flickorna följde med honom på en traktortur. Måns hjälpte mig och slänga ner hö från "rännet" och jag tog in hästarna, nja dom sprang in själva! Väldigt angelägna och få komma in.

Nu börjar ju kvällen gå mot sitt slut och jag ska rasta hundarna en sista gång, ta en dusch och sen får det bli bingen. Skönt det har varit en mastig dag med båda flickorna hemma.... imorgon blir det förhopningsvis skolan för Ebba och dagis för Tyra. Och sist men inte minst IUP-samtal för Måns på skolan.

Hörs imorgon
Susanne

Inga kommentarer: