söndag 23 november 2008

Brrr

Idag har det var såååå kallt men jag kanske inte har tinat sen igår! Mycket troligt. Enda nackdelen med igår var att det var så förbenat kallt. Men visst var det värt det.
Några julbockar blev det inte gjort idag, men 4 kransar som är skänkta och ska säljas i kyrkan nästa vecka. Ska göra kransar till mig själv också men fingrarna orkade inte med mer idag för det var -5 när jag och Malin stog i stallet och fixade. Julbockarna ska jag ta i tu med i början av veckan mest beroende på att jag inte hade tråd så det räckte idag. Så Eva du kan göra en beställning om du vill!!! Jag har några beställningar faktiskt som jag ska fixa också. Men är ni fler som vill ha så får ni gärna höra av er.
Idag har lilla Ines varit trött det var ju en stor dag för henne igår! Mycket ljud, människor och hundar av alla slag. Det är bäst hon vilar för det är ju snart dags igen. Hammarö på söndag. Ska bli kul och höra vad farmor Kerstin tycker om Ines, Olle och Ida som ska ställas ut där.
Nej nu måpste jag uppdatera några hemsidor
Men vi hörs väl imorgon?
Kram Susanne

Inga kommentarer: