lördag 15 november 2008

Dansbandskampen

Nu följer jag plötsligen Dansbandskampen på tv! Stjärnor på Is är alldeles för uttjatat och det orkar jag inte titta på hur bra än Marcus Fagervall är. Nej nu det är Dansbandskampen som gäller, och mina favoriter Scotts från Lidköping. Trevligt!

Annars var Veronica och Tomas här på eftermiddagen idag och tittade på hemsidan som jag gjort till dom. Dom blev nöjda ,vilken tur för mig. Sidan kommer läggas ut så snart jag får koderna. Roligt att det äntligen rört på sig för dom; att kennelnamnet blev klart och sidan och domänen köpt. Dessutom ska Veronica börja blogga det ni...

När Veronica och Thomas åkte hem så fick Olle följa med dom hem. Tänk va glad jag är för det!

Nej nu ska jag ta in hundarna som är i trädgården.

Go natt på Er alla
Susanne

Inga kommentarer: