söndag 9 november 2008

FarsDag idag

Ja idag är det Fars Dag! Ebba och Tyra har varit i full gång med överraskningar och frukost till pappa Mattias ett tag nu. Och som present är det många egengjorda saker och ett underställ (tröja-långkalsonger). Det blev ju pappa Mattias glad över förstås, för det är ju välbehövligt nu när vi går mot kallare tider.

Natten har varit tuff, Tyra har varit vaken mellan 03-05 hon har bajsat och spytt och haft hög feber! Just nu känns det som jag själv har varit på världens fest! Huvudvärk och trött som f..n! Och nu har båda flickorna feber - igen! Fan att det aldrig ger sig.

Idag har jag inga speciella planer på tapeten, ja förutom dom vanliga förstås! Jag ska ringa min pappa Kjell så här på Fars dag och säja att jag tänker på honom. Han och mamma är fortfarande i Lekvattnet i sommarstugan, så det är ju inte bara och svänga dit precis. Jag tror dom skulle komma hem nu i början av denna veckan som kommer. Dom har varit borta sedan i början av juni. Nja dom har varit hem på snabb besök för kalas och dyl. Men inga längre stunder.

Nej nu ska jag gå ut och släppa ut hästarna. Försök få till träning med Olle och Ines. Så vi kan slå våra konkurrenter i Arvika och Hammarö. ... tänkte jag!

Vi hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: