fredag 28 november 2008

Gick inte


Jag har inte kommit i säng! Han är ju så himla gullig och rar Wiggo så jag bara sitter och tittar på honom. Och han är väldigt cool!! Härligt!! Det gillar jag. Märks att han är uppfödd inne och är van och vara med och van vid ljud. Ebba kom hem från skolan nu och nu har hon engagerat sig en stund med Wiggo och det tyckte han var såååå roligt. Mjuka goa byxor och hänga i hade Ebba på sig.
Tro det eller ej men Ebba har varit feberfri nu i 2 dagar!? Otroligt! Men nu ringde läkaren för en lite stund sedan och hon han två olika sort "...coccer" jag hörde inte riktigt vad läkaren sa. Men staffoloccer i alla fall och något med så antibiotika i 10 dagar är det utskrivit till nu. Skönt att det hittades något, ÄNTLIGEN!
Nej vilddjuret slutar snart på dagis (14.30) så det gäller väl och åka och hämta henne. Och till Apoteket för och hämta ut medicinen! Sen är det lugnt. Kanske syrran och hennes två ungar kommer ikväll, vi får se.
Hörs ikväll
Susanne

2 kommentarer:

Lotta sa...

Han ser helt ljuvlig ut, föräldrar?
Huvudet och utrycket påminner lite om min "Ebba" som valp!
Lycka till!

Whoopis sa...

Han är förfärligt go!! Han är efter Gatchells Prodigal Son u. JWW-02 Gembaek Pure Passion Of Music han blir ett fint komplement här.
Kram Susanne