söndag 9 november 2008

Gymnasiet

Idag har det var en trevlig dag! Dagen startade med besök på Herrgårds gymnasiet och Fordonsprogrammet, anläggning och transport. Det var intressant för jag har inte varit på den skolan sen jag själv slutade där för typ 100 års sedan som min son Måns skulle ha sagt.

Imorgon är utställning i Grängesberg och JAG ska inte dit! Väldigt tråkigt med också väldigt skönt just nu i denna stund. Annars hade jag väl badat flera hundar, packat bilen och springit omkring som en yr höna just nu och letat efter allt möjligt. Nej jag ska satsa på Arvika och största krutet på Hammarö!! Därefter får vi se vart åt det lutar. Det har varit ett tag sedan jag iväg nu, alla fällde i slutet av juli så det fick bli ett avbrott från utställning av naturliga skäl. Nu ser dom alla fina ut igen så det är väl bäst och passa på.

På eftermiddagen idag så kom Linda först och hälsade på och hon hade Greta med sig. Tack snälla Linda för att du haft Greta åt mig ett tag. Du är bäst!! Och du lycka till imorgon med Doris, jag håller verkligen tummarna för er! Ni får hålla Whoopi fanan på topp så gott det går.

När Linda åkte hem kom Arvika-bora förbi och hälsade som vanligt kul och träffas igen. Hoppas det blir snart igen, you know what I meen?

Nej nu vaknade Tyra så det är bara och hoppa ner i bingen
natti natti
Susanne

Inga kommentarer: