söndag 23 november 2008

Julbockar

Idag ska jag börja med promenad med hundarna så dom är nöjda en stund. Sen ska jag faktiskt göra julbockar till mig själv och jag har några som vill ha. Någon krans ska det också bli om jag orkar. Det är ju kallt i luften och fingrarna och händerna orkar inte hur mycket som helst. Sen är det ju lite pill före man kan börja, jag måste få hem en hel del ris och bara det tar en dj..la tid. Men veckan som kommer är det en massa annat och det är kul och ha bocken klar till helgen när advent är. Och några kransar till grindarna osv.

Idag är det utställning i Hamar och det är ju alltid spännande och se vem som kan vinna där. Kerstin och Anette är där så jag håller ju tummarna för dom förstås. Hade varit kul och varit där men jag har haft dåliga pälsar på hundarna så jag vågade inte chansa när anmälningstiden gick ut. Jag får väl ge järnet på söndag i Karlstad. Rapport kommer väl under dagen.

Nej jag får sätta fart medans inspirationen finns, jag lovar en bild på "Åke Bock"....

Hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: