måndag 24 november 2008

Linus 10 årskalas

Just hemkommen från kalas hos Linus, barnens kusin som idag fyller 10 år. Propp mätt - är känslan jag har just nu. Efter jätte goda pajer och rosenbröd, sallad och allt var det nu var. Alltid god mat hos syrran. Tyra fick lite ny-gamla kläder efter syrrans lilltjej Sara. Det var välbehövligt för just nu börjar det bli darrigt med b la byxor.

Måns passade på och sälja några av sina Sifhälla kalendrar. Skönt att det rör på sig. Ebbas kalendrar har vi fortfarande inte fått tag i, men hon har 5 st och sälja. Så det ska väl gå.
Ebba - ja hon med febern! Ja den är fortfarande kvar. Ska bli spännande och se imorgon hur det är då. Om den är kvar eller inte... Verkar aldrig ta slut. Jobbigt för Ebba! Jag får väl stå på mig mer när jag ringer imorgon.

Jag ska gå ner och ta en dusch nu och gå till sängs tidigt ikväll, jag känner mig helt slut just nu. Det tar på krafterna med sjuka barn. Ska även försöka läsa några rader i pocketen som jag nämnde häromdagen. Fick förresten en bra bok av syrran "Levande bränd" den vill jag läsa helst med en gång.... Men den kommer jag till frampå.

Så vi hörs imorgon
Kram Susanne

Inga kommentarer: