fredag 14 november 2008

Min tur..

Idag har sjukdomarna tagit grepp om även mig. Jag som trodde jag skulle klara mig, ha sån tur har väl jag som vanligt inte! Som om jag inte hade nog med det jag redan har?! Ebba fixade ju skolan igår och verkar må bättre hon är givetvis trött när hon kommer hem. Men det går snabbt över.

Min mage mår inte bra utan bubblar och är allmänt orolig och toalettbesöken är täta kan man just minst sagt utrycka det. Sen har jag ont i öronen, halsen och känner mig allmänt kurig. Nej det var inget mer... Och jag hoppas det rättar till sig för på söndag eftermiddag ska jag till Göteborg med tåg!! Typiskt.

Ikväll kommer Nicole och förbarmar sig över hästarna, skönt för dom och mig. Tur jag har Nicole. Ebba går säkert en insats hon också.

Nej nu måste jag rusa....
Hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: