fredag 7 november 2008

Kväll....

Nu var även fredagen till ända. Skönt att det är helg måste jag nog medge. Nu ikväll var det kalas hos min syster Anette och hennes Emma som fyllde 3 år. Mycket god taco buffe bjöds det på. Som vanligt gott och trevligt sällskap. Föredet skjutsat Måns till hans fotbollsträning som skulle hålla på mellan 18.30-20. Så tårtan och kaffe fick jag skippa, men Mattias, Ebba och Tyra stannade och åt även det. Kan tänka mig att det var en av syrrans god tårtor?!

Jag åkte i alla fall och hämtade Måns från träningen och åkte hem. Tittade lite på Idol samtidigt som jag rastade hundarna och gav dom kvällsmat. Idag tyckte jag rätt person åkte ur Idol även om jag tycker att den lilla blonda killen inte har något att göra i Idol. Idag var det flera som gjorde riktigt bra ifrån sig. Det lär bli en hård strid på slutet av programmet. Spännande!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och titta på Tyst vittne som går på Tv4+. Ska upp tidigt och följa med Måns på Öppet hus på gymnasieskolan här i stan och titta. Jag har själv gått där en gång i tiden men det var länge sen och jag har inte varit där sen jag slutade... tror jag! Måns är intresserad av fordonsprogrammet, transport och anläggning. Det blir en spännande tur på förmiddan.

På eftermiddan får jag trevligt besök från Arvika och Hagfors!! Kul!!

Hörs imorgon natti natti
Susanne

Inga kommentarer: