måndag 17 november 2008

Prao

Fortfarande kallt i luften, härligt tycker jag. Behövdes ingen skurning efter sista rastningen av hundarna idag-härligt! Så jag fick mer tid över och skriva några rader i bloggen istället. Ikväll har jag känt mig något bättre huvudvärken är inte helt borta men den är inte så bankande som igår kväll och imorse.

Imorgon får vi se hur det är med Ebba, har hon fortfarande feber så måste hon till doktorn imorgon, sa dom på Sjukvårdsupplysningen. Och feber nu ikväll hade hon. Vi får se imorgon när vi vaknar hur det är. Skulle kännas skönt och få det kollat, det har hängt i länge nu.

Måns har avverkat sin första prao-dag idag med arbetstider: 7.20-17, han har sin prao hos min syster Gunillas man Peter. Som har ett relativt nystartat däck företag AP-DÄCK här i Säffle. Måns har tyckt att det varit roligt och var pigg som en mört när han kom hem halv sex?! Roligt att han tyckte det var kul och att han vill arbeta när han är borta!! Jag har inte misslyckats helt. Imorgon är det dags att fortsätta för honom, vi får se hur pigg han är till morgonen?!

Annars har det inte hänt så mycket idag eftersom vi varit sega. Men på kvällskvisten kom käre svärmor på besök och även faster Jessica var med. Och dom åt kvällsmat med oss. Och sen hjälpte jag svärmor och fixa till en egen blogg. Spännande och få se om svärmora kommer blogga något frampå? Det ser jag framemot. Jag återkommer med adressen dit när hon kommit igång.

Nej nu ska jag lägga mig och se om det finns något och se på tv?
Hörs imorgon
Susanne

Inga kommentarer: