tisdag 25 november 2008

Prov igen

Idag var det nära för Måns när han skrev provet för traktorkort; han fick 50 och skulle haft 52 poäng!! Töligt nära måste jag säja. Skulle varit så kul för honom och gott för mig om han klarat det. Men jag ska boka en ny tid i nästa vecka om det finns och förhoppningsvis kanske han klarar det då! Det är nära nu....

Min Danmarksresa närmar sig nu och det är verkligen nedräkning! Det är så spännande och äntligen få se valparna "live" och äntligen få hem min nya lilla kille! Jag har fortfarande inte kommit på något namn till honom, skulle gärna vilja ha ett danskt och käckt namn! Några dagar kvar och klura.

Sen närmar sig Hammarö utställningen också med stormsteg, det ska också bli spännande och få visa Ines igen i större konkurrens. Träffa mina långväga kompisar och höra vad dom tycker om henne. Hon är inte svår och tycka om, väldigt söt, feminim och bra! Sen ser ju mina unghundar riktigt bra ut nu och det ska också bli intressant och få ställa dom igen. Helena har lovat att följa med så jag får lite handler hjälp. Tur det.

Nej mina hundar är hungriga och vill ut och springa. Så det är bäst jag ger mig i kast med det. Jag behöver också i säng känner jag.

Hörs imorgon
Susanne

Inga kommentarer: