torsdag 27 november 2008

Resan

Jag ska strax ge mig iväg nedåt landet och hämta valpen!! Åsa är schysst och tar med honom till Sverige så jag behöver inte åka till Danmark och hämta honom., Jag behöver bara åka till Harplinge. En himla skillnad. TACK snälla Åsa än en gång för att du tänkte på mig! Och TACK till Marianne som gett mig förtroendet att få köpa en valp. TACK i förskott till mitt resesällskap Anette som följer med mig och hämtar valpen.

Fullständig rapport och bild utlovas imorgon när vi kommer hem med den än så länge namnlöse valpen. Många bud här i familjen det senaste kom Mattias med: Claas (jordbruks redskap som tillverkas i DK). Nja vi får väl se vad det kan bli i slutändan.

Nej jag ska fixa mig iordning nu och strax åka. Hörs imorgon med "poppen" på armen
Kram till er alla
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Lycka till med bebben, det är en golden väl? Är nyfiken.
Kör försiktigt!