söndag 16 november 2008

SÖKCHAMPION

Ja tänka sig jag har fött upp min första: SÖKCHAMPION!!! Det är duktige: Tommy i Lidköping som fick till sista certet idag i Lysekil och därmed kan Whoopi's Wyatt Erp (e. Whoopi's Ideal Du Gazeau u. Whoopi's Nun On The Run) titulera sig SVENSK SÖKCHAMPION, fan va stolt jag är över er. Jag fattar det knappt än. Inte Tommy och Kikki heller kan jag tro. Jag har ju även fött upp både mamman och pappan till Oliver bara det kan ju inte bättre bli. OJ!

Och jag är hemma inte i Götet, vaknade imorse och kände mig ganska okej lite huvudvärk men jag hade sovit väldigt dålig så jag trodde det berodde på det. Men framåt timmarna så tyckte Ebba att jag var så röd i ansiktet. Jag tänkte att det är väl efter all städning men när jag tog tempen så hade jag nästan 39 grader, jag som knappt har 36 grader i frisk tillstånd. Efter det ploppade det ena efter det andra upp, ont i öronen, kroppen, nacken och gud vet allt. Så jag fick ta beslutet om att stanna hemma, det var den vilan in Göteborg!! Typiskt!!

Nu är det kvällen och skallen bultar som f..n men jag fick ju sms från Kikki så jag kände jag var tvungen och skriva några rader om dagens bravader. Det är ju inte varje dag som såna här nyheter dräller in...

Jag bugar och bockar än en gång till dig Tommy!!! Jag är så stolt över dig och Oliver.

Hörs imorgon
Susanne

Inga kommentarer: