tisdag 11 november 2008

SKK

Svenska Kennelklubben tänk så trött jag blir på dom! Röntgade en hund den 29 oktober och betalade in avgiften direkt, har jag fått något svar: NEJ! Och när jag än ringer så det stängt eller öppnar då och då. SUCK! Är bara förnamnet.

Just nu så är jag just hemkommen från dagis, har lämnat Tyra. Så hon får leka en stund. Och jag kan få lite egentid. Det behöver jag verkligen ibland. Men som jag skrivit förrut så är det förbannat lerigt här så det är bara och börja städa............. Ledsamt. Men nödvändigt.

I eftermiddag är det IUP-samtal (individuellt utvecklingssamtal) på skolan för Ebba, det skulle varit avklarat förra veckan men då var hon sjuk så det blev flyttat. Hela 45 minuter kommer det och ta. Ska blir spännande och höra vad Gertrud har och komma med. Och på torsdag denna veckan är det saamtal för Måns, hans allra sista i grundskolan. Tänk vad tiden igår. Ikväll har även Måns träning det får jag inte glömma bort. Det är mycket och komma ihåg när man är förälder. Och jag brukar glömma hälften, jag erkänner.

Nej nu får jag göra ett ryck, hörs ikväll.
Susanne

Inga kommentarer: