torsdag 13 november 2008

Skolan o resultat

Ja då var det också avklarat! IUP samtalet alltså. Måns ligger ganska bra till det var väl slarv med läxor och att han låt lite högt under vissa lektioner?! Den pojken blir jag aldrig klok på. Han är så djävla talangfull och har lätt för sig, men det utnyttjar han inte! Och påpekar jag det så tjatar jag. Svår balansgång faktiskt. Jag vill ju att han ska få dom betyg han förtjänar och så att han kommer in på den linje han vill gå.


Nu går det mot kvällen och jag väntar hem en hund..till! Sen när den kommit hem så ska ge alla mat så det gjort.
Resultatet från SKK kom äntligen idag inte speciellt upplyftande D-höfter och o-1 på armbågarna. Det måste jag ringa och höra mig för om imorgon. Ännu en hund att kassera, fan va trist! Jag får hålla tummarna för att systern håller nu så något av den linjen blir kvar. Sen finns det ju några till som måste röntgas snart. Ursch är ordet inför det. Djävla påhitt!! Kanske ska strunta i det?! Nej då skojar bara. Men ibland har man god lust för det man inte vet, har man ju inte heller ont av.

Nej nu ska jag ut i stallet, hörs imorgon det blir tidig kväll ikväll.

Susanne

Inga kommentarer: