tisdag 18 november 2008

SSöCh titel

Nu är jag här igen! I morse blev det inget bloggande, jag och Tyra sov till 10!! Tyra har också feber nu och var vaken flera timmar i natt. Det känns verkligen som att man lever. Det är inte lätt och vara förälder alla gånger.

Sen är Ebba fortfarande sjuk och har över 38 grader i feber. Men imorgon ska hon faktiskt till vårdcentralen och förhoppningsvis få hjälp. Äntligen säjer jag bara.

Jag har sedan i söndags luskat i hur Svensk Sökchampion ska skrivas som titel. Det har verkligen inte varit det lättaste men idag fick jag mail från SBK och dom sa att: SSöCh var den rätta titeln för nu Olivers champion titel. Nu vet jag och Kikki det! SSöCh Whoopi's Wyatt Earp, inte illa.

Jag sitter och surfar lite och samtidigt så filar jag det sista på Veronicas hemsida. Har ännu inte fått lösenord mm, men så snart jag får dom ska sidan ut. Ska bli kul och få lägga ut den.

Annars har det inte hänt så mycket idag, pratat lite i telefonen b la med Madde det var trevligt för det ett tag sedan. Men vi är ju så upptagna kvinnor så det blir ju lätt så. Jag lovade bort mig i och göra katalogen till GRKs Club Show 2011 (tror det var 2011) i Småland. Sån är jag! Det tycker jag är en jätte-rolig uppgift, katalogskrivandet alltså. Ska bli spännande. Tänk va många klubbar det finns, som har dåliga kataloger! SKK är en av dom - det är min åsikt.

Nej nu ska jag ägna mig åt Wiggwills sidan, de tär också något som jag tycker är kul!!

Hörs imorgon

Kram Susanne

Inga kommentarer: