måndag 10 november 2008

Tyra

Tyra och jag har en lugn och skön förmiddag i ensamheten. Ebba och Måns är i skolan och Mattias på sitt jobb. Vädret är vedervärdigt trist och tråkigt idag. Regn regn och regn! Och därav en massa lera både ute som inne! Det är djävligt tungrott just nu.
Idag är väl inga större måsten på tapeten men Ebba ska rida på ridskolan mellan 16-17 och sen vet jag inte hur det var med Måns och hans träning om det var idag eller imorgon? Ska genast kolla det. Nej det var imorgon som Måns skulle träna, gött det då i alla fall. Träningen började förra veckan så jag har inte kommit in i dom nya tiderna än.

Nej nu ska Tyra och jag återgå till Emil i Lönneberga och Griseknoen som rullar för fullt på tv:n!! Emil har varit väldigt populärt i flera veckor nu. Tyra myser och tycker det är väldigt bra och jag är faktiskt lite less på det.

Hörs ikväll
Susanne

Inga kommentarer: