måndag 1 december 2008

1 december

Nu är det 23 dagar kvar påpekade Ebba imorse! Hu vad fort det går. Det är faktiskt bara 23 dagar kvar innan det är julafton. Har en del klappar fixade men några är kvar och köpa, men dom får jag vänta med tills nästa lön kommer in! Det är lite skralt redan. Ska ju till Stockholm på söndag och titta på utställningen där och då måste jag ju ha några kronor ...också!

Idag har det inte blivit så mycket gjort, vädret är ju sämsta tänkbara. Det har varit mörkt hela dagen här, och regnat! Det var dom fina nybadade hundarna som jag hade för ..typ en dag sedan. Töligt!

Ebba, Tyra och jag ska strax till ridskolan, det ridning mellan 16-17. Jag har inte packat ur bilen sen igår så det är väl bara och dra igång med det. Så vi får plats om inte annat. Wiggo ska få följa med på en tur med bilen idag. Jag får inte glömma och ringa min veterinär ikväll så jag kan få honom besiktad så snart som möjligt! Lille guldklimpen....

Hörs Susanne

Inga kommentarer: