måndag 29 december 2008

-5 grader

Det har varit en skön och härlig dag, med promenader i omgångar och alla hundar är nöjda. Temperaturen ligger på -5 grader och det är gött för jag slipper städa ihjäl mig. Pratade med min goe valpköpare Linda i Hagfors och där har temperaturen legat på -15 grader märkligt när det bara skiljer 1 1/2 timme mellan oss.
Kan tänka mig att den är mäktig och se på bio. Igår kväll såg vi på Barnhemmet innan vi la oss, en skräckis. Den var på italienska men faktiskt okej. Lagom skräck liksom. Nu har jag bara Mamma Mia som jag skulle vilja se nångång. Vi tittar faktiskt en del på film det gillar vi både Mattias och jag. Har sett på reklamen på tv att Wallander är på g igen, hade premiär med ytterligaren en ny film. Trevligt och se framemot.

Nej nu ska jag duscha och läsa Camilla Läckbergs Sjöjungfrun, har börjat i den och den verkar hittills bra. Imorgon är det ut i affärerna igen och handla och nu inför nyårsfirandet. Är det annat än att handla?!

Hörs Susanne

Inga kommentarer: