torsdag 18 december 2008

6 dagar kvar

Ja Ebba har ju nedräkning som jag säkert nämnt?! Varje morgon berättar hon hur många dagar det är som är kvar till julafton. Så vi vuxna inte glömmer.
Hur kan man glömma det? Min käre mor har väl ringt ett antal gånger om julklappar och storlekar mm. Själv planerar/funderar jag på det sista som jag ska inhandla. Har det hela klart för mig nu, men Måns har inte klämt ur sig vad han önskar, än! I värsta fall får jag ge honom pengar MEN det är något som jag inte vill ge i julklapp. Han har denna dagen på sig och fundera klart för imorgon och lördag så ska det sista inhandlas. Jag har köpt en del ska väl tilläggas. men Mattias får med nu på sluttampen och dra sitt strå till julsäcken.

Nej nu ska jag åka till stan och lägga på julkorten som inte kommit iväg än. Och jag ska till Lidl och köpa billig blandfärs 39,90 kg (scan).

Hörs Susanne

Inga kommentarer: