lördag 13 december 2008

Kyrkan






Allt gick bra i kyrkan vid lucia firandet på eftermiddagen! Man blir allt stolt när det är så fint och dom är så duktiga på och sjunga. Det var jag, Mattias, farmor Maria, faster Jessica och Tyra som var i kyrkan och tittade. Nja Tyra ville väl inte titta precis utan snarare springa runt och terrorisera dom som sjöng. Det var på vippen att vi kunde vara där inne med henne. det gick liksom inte och muta till slut.

Efter kyrkan var det lusse-kaffe i bygdegården och det var farmor och Jessica snälla och följde med Ebba på, för jag och Tyra körde pappan till stan på julbord med jobbet. Ja först hem och hämta en kasse med ..... sen till stan. Farmor och Jessica stannade kvar i kväll och vi åt lite grillad kycklingfilé och sallad medan vi tittade på Dansbandskampen. Heja Scotts säjer jag bara och visst det hjälpte - dom gick vidare till finalen. Kul!!

Nu är klockan tolv och hör och häpna att Mattias redan har kommit hem?! Och han gick själv? Lite stolt blir jag att, men det är ju tråkigt när inte det är kul så man vill vara kvar!
Nej nu måste jag lägga mig, jag gick upp tidigt idag så jag är faktiskt sleten...
Hörs imorgon
Susanne

Inga kommentarer: