lördag 6 december 2008

Bockar, arbete och höns

Idag har flitets låga lyst här! Jag har städat hundgårdarna VÄLDIGT grundligt. Ursch vilket skit jobb. Sen har jag gjort julbockar och kransar, varit ute med hundarna. Varit till veterinären och besiktat Wiggo.
Mattias och Janne har bytt dörren på ladugården till en större och bredare. Jag har lagat mat, tvättat ja det är inte mycket kvar och göra nu. Kvällsutfodring av hundarna om några timmar och packa iordning mat mm för morgondagen. Jag måste åka till Karlstad strax före 03.00 för bussen går 03.40 från Nobelkorset. Och jag måste sova en stund....


Tack än en gång till Helena för hönsen! Jag är så nöjd att få överta dom och jag ska förvalta dom väl. Visst blev det fina kort?



Nej nu måste jag sätta fart och leta upp mitt medlemskort för SKK samla ihop mina inteckningskort så jag kan ta ut något fin imorgon i montern hos SKK. Jag får väl avlägga fullständig rapport på måndag om det blir sent imorgon.

Kram till alla
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Ha det bar i stockholm, önskar jag hade bestämt mig för att följa med!
Hönorna var fina! *vill ha*
Ha det gott!