söndag 21 december 2008

Dan för dan före dopparedan


Ja nu är det dan före dan före doppare dan! Dagen är väl varit som jag tänkte. Fick även till extra städning av hundgårdarna. Det ska ju vara extra fint där också. Pyntat med granris hos hästarna också.
Passade på med det medan jag tittade på Stefan och Mattias som tog in våra kalvar. Ingen lätt match! Men det gick så småningom. Sen var det ju inte slut där... Utan världens strid för att få på alla grimmor och få fast dom där dom skulle stå. Jag är helt imponerad att det överhuvudtaget går. Men nu står dom där och ingen har slitit sig än. Inget jobb för mig kan jag ju lugnt säja. Annars har det mest varit det vanliga. Ikväll skulle vi ha filmkväll med flickorna, jag har köpte Narnia 2. Vi såg halva och det verkar bra så långt, Mattias fick sticka till syrran och klippa sig så vi stängde av Ebba och jag. Så Mattias också får se. Vi får väl ta upp det imorgon. Sen har vi Mamma Mia som vi skulle ha sett i helgen men dvd i sovrummet har dött!! Det får bli en annan dag.
Nej nu måste jag i säng, jag ska arbetsträna med Helena imorgon! Skickar med bild på årets gran förresten.

Hörs
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Vilken fin gran.
Tjurar ja, det är enklare med hundar, de kommer åtmindstone när man ropar :O)
Mamma Mia såg jag för nn månad sen, den var riktigt bra, i alla fall Musiken, den gör ju iofs hela filmen!