onsdag 24 december 2008

Julaftons kvällen

Nu är julaftonen snart över för denna gången!! Alla verkar mätta och nöjda över sina julklappar. Det är just nu tyst och skönt. Jag ska strax lägga mig också. Min svärmor och Mattias syskon; Jessica och Kristoffer har varit här idag, dom kom nog vid 12.30 och åkte hem bra för en liten stund sedan. Vi har ätit mat, godis, druckit glögg, öl och annat gott. Och vi hade även en liten "nattvickning" med ris a la malta och skink macka. Just nu
känns det som om man inte skulle orka äta något mer, nånsin.

Men de tar inte slut här. Imorgon fortsätter det med kaffe vid 11 som jag bjuda Måns farmor och farfar på. Sen är det svärfar och AnnMarie som kommer på mat vid 15 och vi ska väl byta julklappar och äta godis då med.

Ha fortsatt god julkväll ni som sitter vid datorn, liksom jag!
Kram Susanne

Inga kommentarer: