onsdag 31 december 2008

Läckberg

Klockan går och nu är vi inne på årets sista dag. Och jag är fortfarande inte i säng! Igår blev det riktigt sent innan jag somnade, jag var tvungen och läsa klart Camilla Läckbergs - Sjöjungfrun, den var riktigt bra och spännande. Den rekommenderar jag.
Sen har vi även sett klart på Mamma Mia ikväll och den var också bra. Kul! Rekommenderas också.
Sen jag var här sist så blev det hundpromenad och stallfix. Och var även iväg med Wiggo till PA och vaccinerade. Fick även in på Ica och sista-minuten-shoppa förstås. Väldigt utrepat i hyllorna. Men jag fick det jag skulle ha så imorgon ska jag inte till stan!!!!
Imorgon ska dra ut med hundarna tidigare för sen får jag viga eftermiddagen åt kalkonen som ska fyllas och in i ugnen och sen ösas med jämna mellanrum. Klocka 19 kommer gästerna och då ska allt vara klart.

Nej nu ska jag lägga mig, ska läsa några rader i den andra boken jag fick i julklapp Viveca Sten - i de lugnaste vatten.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: