söndag 28 december 2008

Olle o Ines




Idag kom det bilder på Olle och Ines som också togs vid utställning på Hammarö. Det är så kul med nya bilder och särskilt när dom är så bra!! Jag lägger in dom här så ni kan få se. (Ines till höger och Olle till vänster) Olle är ju Veronica och Thomas hund numera och Ines är ju min. Kul att kullen blev så bra. Vi får väl hålla tummarna för att allt håller under uppväxten det är ju mycket man vill ha med i paketet liksom!!

Ikväll ska vi umgås igen! Idag blir det med min mor och far. Igår kväll var grannen Sten här. Snart är det ju nyår också och då ska vi också umgås med vänner och jag ska laga den traditionella kalkonen. Får se om vi kanske får till filmkväll ikväll. Narnia är inte färdig tittade på och vi har ju dom andra två som jag nämnt kvar och titta på.

Nej jag sätta lite fart med mina sysslor.

Hörs Susanne


Inga kommentarer: