tisdag 2 december 2008

Snö!!

Äntligen kommer snön! Synd att det inte var fruset under så hade det blivit lite julstämning!! Idag har jag på förmiddagen arbetstränat med Helena igen. Och idag var det kontorsarbete på tapeten. Helena behövde hjälp med att lägga upp kundregister mm och få in alla uppgifter i datorn. Och hon är inte så duktig på, att jobba i excel. Så det har vi gjort tillsammans idag. Det var skönt och alldeles lagomt idag. Det har varit en hård helg för kroppen och jag har väldigt ont i fingrarna. Sen var det gott och inte behöva lämna Wiggo.

Nu sitter jag och bloggar och samtidigt uppdaterar några av de sidor som jag har hand om. Alla har resultat från helgen som behöver in. Och jag själv också för den delen.

Till helgen som kommer är det dags för årets stora utställning i Sverige i Stockholm, jag ska inte ställa ut. Men ska åka buss från Karlstad som Kennelklubben har arrangerat tillsammans med Veronica. Det ska bli skönt och inte ha några hundar med utan bara kan titta, träffa mina vänner från övriga Sverige och kanske lite shopping! Eller hur Veronica?

Nej nu ska jag fortsätta med uppdateringarna, ska ju hämta Tyra på dagis om ca 30 minuter.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: