lördag 27 december 2008

Sunny

Idag har det varit en slappar dag!! Gud va gött rent ut sagt! Jag fick visserligen ett ryck och åkte in till Säffle vid middagstid för att köpa mig en mobiltelefon. Men det tog inte någon lång tid. Och inte fick jag tag i någon mobil heller. Men dom beställde en som jag förhoppningsvis har på tisdag. Yippee!!! Äntligen!! Min är som många vet lite kass, jag kan sms:a, mms:a och surfa och prata endast med högtalartelefonen på! Vilket gör det lite klurigt liksom.
Nu har jag just uppdatera min hemsida för jag har fått nya kort på min litauiska tik "Sunny" som Ulrika Zetterfelt har tagit och dom blev så himla bra!! Jag lägger in ett här så ni får se vad jag menar. Men det är ju klart det är faktiskt en bra hund i verkligheten också, tycker jag!

Nu är det ju kväll igen. Och lördag? Va konstigt det känns. Undrar om det är något på tv:n och se? Boxer kortet funkar knappt, vi har bara 1,2, 4 och 6! Kit tråkigt. Men jag har ju 2 filmer på dvd och titta på Mamma Mia och Barnkammaren. Om inte annat har jag börjat läsa Camilla Läckbergs Sjöjungfrun som jag fick i julklapp och den verkar bra.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Vacker, hon Sunny!
Här river vi kök för fullt, bäst att passa på medan arbetslust och tid finnes...