måndag 8 december 2008

Trött och seg

Idag har det var segt! Jag har varit sååå trött. Men det är väl sviterna efter resan igår. Först nu på eftermiddagen har jag fått gjort en uppryckning. Det är ju det vanliga som måste göras.
Vid 16 ska Ebba rida det ska bli roligt och se hur det går idag. Hoppas hon får en snäll häst så hon kan fortsätta utvecklas. Det vore så roligt om hon ville fortsätta till våren. Kan tänka mig att nästa lektion till veckan inte blir nån rolig historia. Förra året blev hon så rädd för alla hästarna hade gått på lucia bus under helgen och gick och frustade och gick inte att rida på för dessa små nybörjare. Vilken bortkastad ridlektion! Hoppas verkligen inte detta händer igen, för då kan jag inte vara tyst.... Alla kan ju inte stå i mitten!

Nej jag ska skynda mig och fylla diskmaskinen också så den är klar till jag kommer hem i eftermiddag. Ska även i mörkret släppa hundarna....

Hörs ikväll
Kram Susanne

Inga kommentarer: