onsdag 31 december 2008

Väntar...

Ja nu går jag i väntans tider! Nedräkningen inför det nya året. Hundarna har haft en härlig lååång tur i skogen och är utslagna, vi har ätit middag och jag har kalkonen i ugnen. Jag sitter och surfar och försöker komma ihåg och hälsa alla ett gott nytt år i gästböcker osv. Vilket är ett gissel så man inte glömmer någon. I så fall önskar jag alla jag känner ett Gott Nytt År här!! När jag är klar med det ska jag duka bordet för ikväll och förbereda efterrätten. Sen är det bara och invänta gästerna.

Jag började läsa Viveca Sten igår kväll och den verkar också bra. Ska komma med en kommentar när jag är klar. Något mer bloggande idag kommer det inte bli. Så vi hörs väl nästa år med flaggan på topp!!

Gott Nytt År igen alla!!!
Kram Susanne med familj och alla hundar.

1 kommentar:

Lotta sa...

Ett riktigt Gott Nytt År! Givetvis ska du få ölja min blogg även under 2009, och jag ser framemot det samma.
Kram!