söndag 14 december 2008

Wiggo



Wiggo lille Wiggo ja han är nog den coolaste valpen jag haft någongång. Han är så himla trygg och avslappad i alla lägen. Som en vuxen hund i valpformat. Jag är helt enkelt så himla nöjd med honom på många vis. När han somnar så sover han, man gå över honom, Tyra springer runt honom. Jodå Wiggo sover ändå. Och så här har det varit sen han kom hit!
Idag har vi haft pyntar dag, började förmiddagen med att gå till granne för att köpa gran som vi gjort i några år nu, men hittade vi nån gran? Nej! Käre svärmor hittade i alla fall en gran. Vi åkte t om till vår egen skog men hittade inget av intresse där heller....... Aaaahh! Töligt men sant. Ja vi fick gå hem utan helt enkelt. Vi åt middag och sen plockade jag fram tomtar, lyktor och pynt. Det känns så skönt att ha det gjort så ni anar inte! Nu kan kommande vecka innan jul ägnas åt annat. Gran letandet får vi skjuta framför oss.
Nu är timme sen igen! Och jag måste lägga mig.
Hörs imorgon
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Han verkar vara en lattjo liten pryl, din Wiggo menar jag.
Tråkigt med granen, men du får väl smyga ut och se om du hittar nån på nån annans mark, ofta är de ju finare när de är förbjudna :O)