torsdag 1 januari 2009

2009

Ytterligare ett år har gått och kan läggas till historien! Summeringen av det gamla året är väl inte något större men kommer väl ihåg några saker i alla fall av mer betydelse: Ebba och jag åkte på hundutställning till Göteborg i början av januari i metervis med snö som tog 4 timmar att köra mot vanligtvis 2 timmar, Måns fyllde 15 år i februari, Måns konfirmerade sig i maj vilket jag var väldigt stolt över, Mattias och jag med tre hundar åkte till Stockholm och var med på Världsutställningen det var stoooort, jag fick en kull med mycket fina valpar, Måns kom2:a i DM-final i fotboll i augusti. Och jag födde upp min första SÖKCHAMPION SSöCh, det var fränt! Och jag ägde en SUCH när min norwich faktiskt erövrade sitt championat under sommaren. Nja det var väl något av allt som hände. Nu ska det läggas bakom oss och vi tar fart mot det nya året. Ja vad har jag för planer inför det? Nja jag sitter just och funderar på det; jag kommer förhoppningsvis och ha 2 valpkullar, Måns slutar 9:an förhoppningsvis med betyg så han kommer in på det han vill gå. Sen att jag kan fortsätta arbetsträna och förhoppningsvis komma igång åtminstone några timmar och arbeta. Sen att alla ska få vara friska och krya och göra det dom vill. Och att jag kan fira min stora födelsedag i juli på min altan (som jag inte har än) hoppas Mattias läser detta!!

Nog om det, vädret är lika bra som igår och jag ska ut med hundarna nu innan middagen. Det ska bli så skönt och komma iväg med dom. Annars ska jag a det lugnt i dag är sliten efter den långa natten.

Vi hörs senare
Susanne

Inga kommentarer: