söndag 4 januari 2009

Barnfritt

Igår blev det inget bloggande, jag hade barnfritt och hade tusen projekt att göra och fick alla gjorda! Så någon datortid blev det inte över!
Idag har jag varit väldigt flitig också, klippt och badat hundar. Jo, jag har hund! Jag måste passa på när det är så bra väder. Har någon kvar och ta i tu med men just nu har jag rast och passade då på och kolla mailen och skriva lite här. Före och efter bild kom jag på när jag var klar - att det skulle jag ju tagit. En annan gång kanske.
Igår kväll såg vi på film igen; Territory en spännande film men krokodil inslag kan man väl säja. Den var faktiskt riktigt bra. Vi har ju fortfarande darrigt med kanaler 1, 2, 4 och 6!! Väntar på nytt boxer-kort..... Det var ju inte speciellt och se igår, Postkodsmiljonären och en fransk film sen var det bara repriser och se. Inte roligt en lördag kväll.

Sen var jag tvungen och kasta ut den fina jul granen, HAN ville inte var med längre! Synd för det VAR en fin gran. Igår var det bruna stolkar utan barr kvar på vissa ställen så vad hade jag för val?!

Nej nu måste jag fortsätta med hundarna innan inspirationen dalar..
Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Bada och klippa det skulle jag också behöva göra.... Men men....
Fliten verkar råda även åt säfflehållet i alla fall.