tisdag 13 januari 2009

Besökare

Jaha nu har JAG faktiskt läst BlondinBellas blogg! Jag och alla andra kändes det som! Hon hade ju 500 000 stycken besökare per dag! Och hade 600 stycken kommentarer på inläggen! Det du Lotta, det vore allt nåt det. En typisk ungdomsblogg tyckte jag nog, som handlade om smink, kläder, luncher och skolan. En och annan politisk åsikt. Ingen blogg jag kommer fortsätta läsa.

Jag kollade min egen statistik på min sida och jag hade faktiskt 26 000 stycken besökare under 2008 och det är ju jag nöjd med och tycker att det är JÄTTE-MYCKET. Oj att så många är på min sida och kikar.

Idag har det inte blivit så mycket gjort än, nja lite men har också lite kvar. Tyra är på dagis idag, jag har varit till Åmål och hämtat min mor som lämnat sin älskade bil på service. Eller vad det nu var. Släppt hundarna en snabbis, skurat och slängt i en maskin. Samt pratat med Försäkringskassan i 1 timme på telefonen. Nu sitter jag och bloggar och ska uppdatera åt min goda vän Anette.

I eftermiddag blir det längre promenad med hundarna när Mattias kommer hem. För jag har lite annat och pyssla framtills dess.

Hörs senare?
Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Statistik på bloggen, eller hemsidan, hur hittar du den på bloggen isf?

Ja du, vet faktiskt inte om jag vill ha 500000 besökare :O)