onsdag 14 januari 2009

Fotboll

Nu är jag här igen! Sent som vanligt. Men så är jag. Tusen projekt kvällstid och kommer liksom inte i säng!
Var med Måns på fotbollsträning ikväll mellan 20-21.30 i V-brohallen. Han i shorts och bara ben och jag fullt påpälsad och frös som f.n! Så jag fick gå och sätta mig i bilen till slut efter en stunds pina! Brrr - 5 grader är det här nu igen! Gött så det är lite renare efter alla hundar!
Nyhetsdagen idag var ju resultatet på röntgen på mina tre hundar, både på gott och ont! Besvikelsen har väl lagt sig lite nu. Men det är hårt och svälja sanningen. Imorgon ska jag försöka få prata med avläsaren ang. Sunnys C-höfter vill höra om jag ska röntga om henne eller inte. Men man får ta nya tag det är ju inte alltid som blir som man tänkt sig! Procentuellt ligger väl min uppfödning hyfsat till, jag har som målsättning att ligga bättre än rasen snitt och det gjorde jag sist jag kollade. Ja ja det är som det är.

Nu ska jag lägga mig en ny dag väntas
Hörs Susanne

Inga kommentarer: