söndag 18 januari 2009

Fotboll

Ja i dag har jag tittat på fotbollsträning i en svinkall fotbollshall. Vi kom hem strax före tre och jag fryser fortfarande. Fy fan va kallt!! Inte för att vi har så många grader men det känns som -25 grader. Men det blåser ju nordanvind också och det gör verkligen sitt.
I dag fick jag sovmorgon sov ända till 10! Vilket lyx! Men det var väldigt skönt och välbehövligt. När jag kom upp var Mattias och Tyra till staden och köpte kaffe. Och jag fick en bukett med tulpaner bara så där. Va gulligt! Det är jag inte van bara så där.
Middagen idag blev kotletter kokande i tomatsås med ris och sallad. Jätte gott och annorlunda. Måns fnös som en gris när han blev serverad. HAN som var jätte hungrig! Stackars honom...
Nu ska jag strax ut med hundarna och ta mig ner i stallet och ta in hästarna som står och trampar vid ingången. Dom verkar vilja in.
Ikväll var det flera bra filmer på tv:n som jag försöka hinna klart med allt jag ska göra, för och kunna se på. Det är väl bäst jag sätter fart.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: