onsdag 7 januari 2009

Grattis

GRATTIS MATTIAS - får jag väl börja med och skriva! Kalas var det ju igår men idag ska han få några småpaket. Ska in till stan och handla sen i eftermiddag. Har ingen plan än med paket, men jag ska klura. Han är inte speciellt svår och köpa till. Frågar man honom vad han vill ha, så skulle han troligtvis svara - jag behöver inget!!

Imorse fick jag ställa väckarklockan för Ebba skulle ju på ridläger, gissa 3 gånger vi kommer dit i tid och allt, MEN det är inställt!? Dom hade glömt ringa oss. Fan va töligt. Men Susanne var schysst och Ebba skulle få komma och rida i eftermiddag. Men jag ska ju till stan i alla fall så det kvittar ju. Jag känner mig inte så pigg idag - förkyld igen! Det sticker i ögonen och jag har en klump i halsen. Nu igen! I den här familjen har vi varit förkylda sen i oktober nonstop. Vilken djävla skit.

Kallt är det även idag -4 grader var det förrut när jag kollade. Och sen blåser det en sur vind, så det känns som 24. Ska strax ut i skogen med hundarna. Men jag måste vänta en stund tills huvudvärken släpper, har tagit panodil. Pratade just med Anette i telefonen det var roligt och få höra från henne, det var ett tag sedan nu. Vi måste skärpa oss och prata lite oftare Anette. Eller hur? Direkt efter det pratade jag med Måns fotbollstränare Christer som saknade honom. Träningen börjar idag 20-21.30 i V-bro. Det tänkte JAG att Måns skulle iväg på idag, innan han får liggsår och det är nära. Sen var det träning på söndagar mellan 13-14.30. Gött om han kan komma igång för det behöver han. Typiskt är att Ebbas fotbollsträning kommer också vara på söndagar i Säffle mellan 14-15.30, fan va körigt det blir.

Nej nu måste jag sätta fart.
Hörs Susanne

Inga kommentarer: