måndag 5 januari 2009

Göteborg o valpar

Nu sitter jag och bloggar igen och uppdaterar min hemsida samtidigt. Har ju fått kanon-fina bilder på Olle och Ines som behöver i på deras sidor, ja Ines har ju en och Olle har fått en under hanar. Lille pöjken!

Nu i dagarna är det utställning i Göteborg MyDog i 4 dagar! Jag är inte där i år för jag tyckte det var hutlöst dyrt och anmäla sig så jag körde en bojkottning i år. Vilket jag vet att flera gjorde. Hörde nånstans ifrån att dom hade 7000 anmälningar nu mot 12 000 tidigare! Bra så dom får sig en tankeställare. Över 400 i anmälningsavgift? Hur tänker man som arrangör då? Huuu! Kanske bättre och gå tillbaka till 2 dagars istället och få lite anmälningar? Och göra en bra utställning. Så tänker jag.

Jag har faktiskt anmält till Strömsholm i slutet av januari några hundar, det ska bli kul man blir ju sugen och ställa när det inte varit något på ett tag. Sen efter det så jag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på har ingen plan ....än! Får nog ta i tu med det frampå.

Jag sitter och grubblar också på valpar 2009, skulle vilja åka till Finland och para Saga men jag är tyvärr skeptisk för och åka färjan över och sen blir det väl dyrt som f.an! Men vad ska man använda istället är ju ständigt den stora frågan, jag vet till utseende vad jag vill ha och det finns flera som jag gillar. MEN då går det inte med stamtavlan. Vissa som jag verkligen inte vill dubbla på. Bläää!

Nej jag ska gå ner och vara lite social med min familj, min sida har uppdaterat klart.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: