torsdag 8 januari 2009

Göteborg

Ja nu är jag hemkommen efter en snabbtur till Göteborg. Snö mycket mer än här och väldigt slaskigt var det där. Resan gick enligt gps:en och den funkade klockrent. Vilken jäkla tur för jag hade lite otur på morgonen innan jag kom iväg så jag trodde att jag inte skulle hinna...
Och som många verkar ha listat ut, så röntgades tre av mina hundar och Veronica hade en! För mig var det blandade resultat. Vi får väl hålla tummarna och se hur det kommer bedömmas. En jobbig vecka kommer det bli innan man får svaren. Bläää! Så jag har inte så mycket mer och skriva för idag har det ju visserligen hänt grejer MEN resultatet får jag återkomma med.

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Är det Olle och gänget som röntgats?
Spännande! Håller tummar!
Hörde föresten att du ska sälja en valp till en av mina tidiare valpköpare, kul, Thomas är en bra kille!