måndag 19 januari 2009

Handlat

Hela dagen har gått och jag är här först nu! Ja så blir det ibland det är svårt och dela sig. Jag har faktiskt varit och handlat mat idag för den har en viss förmåga och ta slut hela tiden! Märkligt! Tyra har varit hos sin favvo Malla och lekt. TACK snälla Malla för att Smurf får va hos dig!
Jäktade hem med varorna och sen raskt iväg till ridskolan. Kände att jag var tvungen och vara med och kolla idag, det blev ju så djä... "stölligt" sist. Men det var lugnare idag även om en och annan häst är lite "på tårna" än. Ebba var pirrig inför lektionen och fick dessutom en stooor häst. Men lugnades snabbt av att ridläraren ledde henne.
Sen ikväll har det ju varit det gamla vanliga i en barnfamilj; tvätt, kvällsmat och bad. Samt förberedelser inför morgondagen. Sen ska ju hundarna ha sist och det fick dom. Det är inte tid för och lägga upp fötterna och se på tv precis.
Så nu ska jag faktiskt lägga mig. Och som ni ser klockan är ju inte skit mycket! Gött!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Maten luckas ta slut hos mig också på nåt konstigt sätt :)
Va bra att det gick bra på ridskolan idag, det är så kul när de har nåt att sysslesätta sig med!