fredag 2 januari 2009

Mobil

Kylan håller i sig och ingen är gladare än jag! Visserligen är jag ingen fantast av kyla men som jag tidigare sagt så håller sig hundarna rena och behöver inte städa ihjäl mig.
Idag har jag varit i stan och köpt en ny mobil som jag sredan har ångrat mig om! Töligt! För jag behöver verkligen en ny.... Så den är ska tilbaka till affären så vi se vad jag ska hitta på istället. Har ingen plan just nu.
Granngården gjord vi ett besök på också där är ju super rea fortfarande upptill 70% rabatt på vissa varor. Men vi fyllde på förrådet med mer hundmat.
Sen var en tur in på favvo-stället Statoil och köpte mjölk och en GT för och läsa om alla hemskheter som händer i världen. Första sidan dag var ju om branden som var i Sunne igår när en tvååring brann inne. Stackars farmodern som var barnvakt!! Ursch! Och hur ska inte föräldrarna känna sig?
Nej jag måste rusa ut med hundarna nu innan det skymmer.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: