onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Onsdag onsdag, då var vi i mitten av veckan. Oj vad det går fort. Snart fredag igen. Fredag, måndag, fredag, måndag, så känns min vecka. I helgen blir det körigt och ingen vila. Fotbollscup på lördag i Åmål med Måns, troligtvis hela dagen. Söndag utställning i Eskilstuna.

Sitter och planerar för en eventuell kennelträff i vår. Vore kul och få till det eftersom det inte blev någon förra året. Men det är så mycket som ska klaffa och mycket som jag vill kunna erbjuda. Och då måste det ordnas nu.

Ikväll ska jag klippa mig och färga mig, guuuud va gött! Ska göra det när Måns tränar för han tränar ju som bekant i V-bro Bollhall och bredvid där bor min kära syster. Och hon är som ni flesta vet utbildad frissa som åker runt och klipper om dagarna. Men ikväll får hon avrunda hemma med MIG. Min andra syster är ju också frissa men hon jobbar på en salong i Säffle. Så henne har man på samma plats varje dag. Det ska i alla fall bli trevligt och bli lite ompysslad. Tänk så förspänt man har det med håret!

Nej nu ska jag sätta fart med mina dagliga sysslor.
Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Min syster skriver i Tidning, och slulle aldrig få sätta saxen i mitt hår... Du har det bra du!
Kram På dig!