fredag 9 januari 2009

Ont i magen

Dagen har rusat fram, jag har ända framtill ikväll haft jävli.. ont i magen. Men det kanske är pressen från igår som släppt? Eller hamburgaren från McD igår i Göteborg där det var en enda lekstuga på dom anställda?! Eller vad säjer du Veronica? Nu har jag i alla fall ätit och än så länge känns det okej. Var till stan i eftermiddag för jag/vi var tvungna och lämna in boxen till tv:n. Den är kass!! Ebba hade blivit lovad godis till ikväll så hon gjorde ett besök på Godisgrottan. Jag fick masa mig in på Apoteket och köpa nässpray. Det kände jag verkligen för.
Jag väntar nu på Let's Dance som har premiär idag, det ska bli intressant och se dom ny dansparen. Ska försöka följa det.
Mattias, grannen Ebba och Jonathan är på väg ut på promenad och jag måste ner och dela ut lite hundar.

Hörs Susanne

Inga kommentarer: