tisdag 13 januari 2009

Smurfen






Ja så kallar jag den lilla odågan i familjen! Kärt barn har många namn är det inte så man säjer? Jag hade tänkt blogga men hon har 1000 upptåg på gång nu och kommer med all sannorlighet att ramla ner för trappen snart. Spelar ingen roll hur än jag bannar så gör hon samma sak hela tiden! Åh va tröttsamt det är ibland. Tror att 3 årstrotsen är på ingång så då väntar ju en kul tid. Jag känner att jag får ingen inspiration till och skriva. Hon ställde upp på två kort som jag kan visa er. Men det var allt, hon är skit svår och ta kort på, vänder sig bort, blundar eller något annat så man inte kan se att det är hon! Hoppas ni ser hennes vackra havsblå ögon som hon har ärvt av sin far!

Men hon är ju så go ändå, otroligt full med liv och bus. Inte likt nån av dom andra två alls. Just är hennes favvo-ord "tokamaja" och bajskorv. Jätte-kul! Ha ha ha men hennes stora syskon älskar och lära henne en massa strunt och just det snappar hon ju upp snabbar än något.


Nej jag får gå ner nu och fixa kvällsmat till båda 2- och 4 benta!

Hörs Susanne

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är en mycket vacker unge du har, tänk va hon ska göra far sin olycklig, när det börjar springa grabbar i huset:O)
Sista är det nåt speciellt med, man tror liksom att man kan det där med ungar, så gör de precis tvärtom....