fredag 23 januari 2009

Stan x 3

Hittills idag har jag bara inte hunnit blogga! Jag skrev ju igår att jag skulle jobba undan idag... Ha jag hade ju glömt att jag skulle på fotvård kl 12. Och det hade ju liksom kommit 10 cm blöt snö! Vilket inte riktigt fanns med i mina beräkningar. Samtidigt när jag ändå var på stan så gjorde jag några ärenden.
Men glömde ju förstås köpa hundmat. Så vid 16.00 var jag in tillbaka i stan och hämtade Mattias på hans jobb så han kunde hoppa in och hämta vår nya box till tv:n som äntligen hade kommit. Och sen var vi till Lantmännen och köpte hundmat, spån och havre. Gick även en tipspromenad när jag ändå var där. Man kunde vinna presentkort. Älskar ju och tävla... Stans Bk var plats och gjorde reklam för deras kurser och försökte säkert värva nya medlemmar. Vi har ju en ny som håller kurser i stan så nu är det konkurrens vilket jag tycker är väldigt bra. Aldrig fel och med konkurrens.

Nu ska vi snart till stan igen... och för mig för 3:e gången idag! Svärfar och AM ska ju bjuda på pizza och kaffe efteråt hemma hos dom, och dom bor ju granne med pizzerian. Lite stressad känner jag mig över detta men jag får bita ihop. Jag måste trimma två hundar och bada dom innan jag lägger mig ikväll och packa lite mat inför morgondagen i Åmål när Måns ska spela fotboll. Jag hade också velat sett Lets dance ikväll. Och bheöver in på Ica OCH jag ska in med Fame hos M. Pust.............................

Nej jag ska ner på toa och fixa till mig.
Hörs Susanne

Inga kommentarer: