torsdag 8 januari 2009

Trimmaren Ebba

Jodå vi hade ett litet mini kalas vid 17. Jag hade köpte lite småplock som Mattias blev så glad för. Annars på eftermiddagen idag har Ebba min duktiga 9-åring trimmat sina första golden!! Det ni! Det blev väl lite sisådär men det är en start, efter det badade vi 5 stycken hundar! Vilket hundgöra! Ha ha där fick jag till det. Men gud så gott att det blev gjort.

Ebba var och red också idag mellan 16-17, hon hade fått travat hela tiden och hon valde att rida shetlandsponnyn Bruno (jag hade valt Pelle ett gotlandsruss, han är min favvo). Hästarna hade varit tokiga under lektionen, flera ramlade av och blev rädda. Men inte Ebba. Hon var väldigt stolt över det! Vilken jäkla tur för mig känner jag. Jag vill verkligen att hon ska rida.
Nej jag måste lägga mig nu, ska upp tidigt. Det är ju skola imorgon och jag ska till Göteborg med Veronica.

Hörs imorgon kväll.
Susanne
Nej

1 kommentar:

Lotta sa...

Va duktig hon är Ebba, här kan man inte släppa nån av tjejerna i hundarnas pälsar, och mina är 19 och 14 :O) Eller jag törs inte kanske man ska säga....
Kul att hon rider, och att det går så bra.
Ha en bra dag i Göteborg!