tisdag 20 januari 2009

Valpar

Timmen är sen igen!! Men men typiskt mig det. Jag har ikväll varit hos Kerstin och tittat på valpar, mmm va gott småvalpar luktar. Jag blev allt lite sjuk och kände att jag VILL OCKSÅ ha valpar!! Jag hade ju bara en kull förra året och det saknar jag. Just att ha valpar. Det är mysigt samtidigt som det är en massa jobb.
Jag har tänkt och para mina två flickor om jag nu får till det. En ska hit och en dit. Jag kanske ska klona mig? Vore väl bäst så man slapp stressa så jämt. Till helgen är det utställningsdags och det ska bli så kul. Även om det faller in ytterst olämpligt med löp, parningar osv. Men jag ska iväg.....

Nej, jag ska lägga mig nu och försöka läsa några rader i boken som jag fortfarande är kvar i. Jag är inne i en svacka med läsandet.
Hörs Susanne

Inga kommentarer: